I ♥ Jorvik

När man ställer sig på detta viset inser men först hur fint Jorvik verkligen är. Har du tänkt på hur myket de har jobbat med att få ihop allt detta du skådar? Du kanske vill att nya ställen ska komma och att saker och tinga ska uppdateras, men tänk på att det kan ha tagit år innan de ens gjort grunden till Jorvik. Game Master Elise säger att det roligaste hon har gjort inte har kommit än, antagligen södra Jorvik. Allt på Jorvik är perfeekt, eller hur? Min största dröm i framtiden är att kuna flytta till stockholm och fortsätta Jorviks historia. Man kanske undrar hur de gör detta, det är genom 3D studio, antagligen gör man en pixel i taget, en väg kan har tagit hur länge som heldst att göra, först gör man det i pixel för pixel, sedan färlägger man det, till sist rundar man det som behövs, men vad vet jag. Nästa gång jag råkar på en Game Master ska jag fråga hur de gör ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Star Stable Fame

Ingrid Longberg

RSS 2.0